And who is gonna save you when I’m gone?

Farmor är sjuk, kommer nog dö snart. Har varit lite föör mycke på sistone.. helvete!
Stackars pappa och tomas...

In my thoughts , you're there as ever
In my dreams, we stay together




Ligger här och hatar i det blå
Hoppas såna saker som jag inte hoppas på
Någon har hällt råttgift i min mat
Jag kan inte äta mer - underbart

Jag är baaakkkiiisss... usch! I kväll ska ja nog kika på dream evil på Wasteland. Får se hur ja känner.
Nu ska jag i alla fall ta några kalla öl och lägga mig i badkaret!

Saknar dig älskling! Snart så jävlar!


Kim, Sigge och jag.

Den 20e bär det iväg till kalmar igen, ska bli såå skojsigt! Röj Röj!

Dude, I totally miss you
I really fucking miss you
I'm all alone all the time
All the time

Nä nu ska de badas och bli av med bakisjävlaskitskallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0