When it all gets down to me...

Some choose to remember
Some choose to forget
Some fall to pieces
When they lose their heads

I choose to get lucky
Don't choose to regret
I'll take my chances
Only I know best


Varit ute och gått en timme igen, duktigt Anna! Nu ska jag käka frulle innan de bär iväg till jobbet. Det gick bra att köra igår men ville fylla i lite mer färg i bladen, men det får bli en annan gång. Lite tråkigt att det blödde så mycket när jag fota, men ska ta en till när den är läkt. Då kommer alla ljusare färger komma fram, ljus rosa och lila i knopparna. Och skuggorna i rosorna kommer synas mer.




Vet iinte riktigt va jag ska köra i dag, men det visar sig när jag kommer ner. Hoppas de är någe skojsigt!
Har mycket att rita upp också så jag hoppas jag får några timmar över att skissa upp lite motiv.

I kväll blir de kanske Olles å kika på Brynäs match, heja heja!

I hate to be lonely
I can't pretend
Don't need no phonies
Tryin' to be my friends

Don't care 'bout danger
I can take the fall
Ev'ryone's a stranger
Till just one stands tall

And it all comes down to me

Jag har även nytt nr, är så många som hör av sig på min privata mobil och vill boka tid lr snacka tatueringar.
Så om ja inte svarar är för att jag har en till mobil. Kommer ha den gamla kvar ett tag till... jaja.




It's been raining since you left me
Now I'm drowning in the flood
You see I've always been a fighter
But without you I give up

I can't sing a love song
Like the way it's meant to be
Well, I guess I'm not that good anymore
But baby, that's just me

And I will love you, baby - Always
And I'll be there forever and a day
I'll be there till the stars don't shine
Till the heavens burst and
The words don't rhyme
And I know when I die, you'll be on my mind
And I'll love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0