yeeey Anna is back!


Första dagen på jobbet efter sjuklighetsjävlaskitstiden.
Har nyss kört klart första kunden, ett hjärta på vaden med en vimpel och lite blommor. Blev snyggt!

Tänkte jag skulle lägga upp bilder på lite nyare tatueringar...









Fy fan dom här senaste dagarna jag varit hemma, har varit så otroligt tråkiga.
Fattar inte dom som trivs att vara arbetslösa och bara ligga på soffan och titta på tv?!
Jag vill jobba, jag vill göra saker hela tiden. Bra iofs!

I helgen ska jag vara nykter och bara ta det lungt. Jobba på lördag och efter det åka ut till Sandviken och träffa Tanja.
Ska bli skönt faktiskt.

Solen skiner men det är för mycshhhee snö ju, vill ha vår!

Nä back to work!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0