en lååång dag i sängen...

I morse vaknade jag tidigt, tittade lite på tv... mådde lite bättre och kunde resa mig utan att stöna till så väggarna skakade, utan använder mig nu av fula miner... att skratta gör fortfarande ont. Så att titta på vänner hela dagarna är kanske inte den bästa medicinen...

Vid 11 kom söta sussie förbi med jordgubbs frulle, otroligt uppskattande och glädjande.
sen kom tanja förbi men en platta öl
Sjukt underbara vänner!

Har även skaffat mig en underbar inneboende: Alexandra
ja ni hörde rätt! En TJEJ!

Funkar hur bra som helst, känns verkligen bra. Och nu i min sjuklighetsfjoll period så är hon min personliga sjuksköterska... kan inte bli bättre!

Fick trevligt besök på kvällen när alla andra fjollor gick för att dricka öl, så det var roligt.


Annars har jag spenderat heela dagen i sängen, förutom några svängar till toan eller för att byta dvd, eller för att hämta nå att äta..




aj aj aj aj aj aj aj


pyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0