rum 435

Har varit en underbar helg, men som alltid så går dagarna allt för fort... jobbigt att vara hemma igen, men vet att allt blir bättre så fort man kommer in i allt de vanliga igen.

Norrköping var så otroligt mycket finare än jag förväntat mig, hade inga som hellst höga förhoppningar när jag steg av tåget. Det skulle ju bara va så underbart att bo på hotell med Kim.

Hotellet och allt annat var också bra med frukost och grejs. yeees!
Torsdags kvällen när vi kom fram så tog vi de lungt, köpte lite öl och gick ut käka.

Fredagen gick vi runt på stan och tittade, sjukt vackert.






Kim hade bestämt sig för att det minsann fanns en park i sånna här fina städer och att han utan nån hjälp skulle hitta dit. Jag trodde absolut att vi skulle yra runt och tillslut nöja oss med en parkbänk.
Men tro på fan att han inte hittade en park nästan på en gång. Och det sjuka var att han pekade åt ett håll och sa att han kände på sig att det minsann fanns en park åt de hållet, men jag ville gå runt. Och när vi väl kom dit han hade pekat så var det en stor park. haha...



Köpte med oss öl och ölkorv och njöt av Ulf Lundell i värmen.

Sedan gick vi till Oleays ( säkert kort ) och drack whiskey, öl och käkade hamburgare gööött!

Lördagen spenerade vi förmiddagen uppe på taket där dom hade en pool, Anna brände ryggen och kim simma runt som en hund.







På eftermiddagen drog vi ner på stan och satte oss på en uteservering och drack vin.





Grymt roligt spel, haha bra att ha barnasinnet kvar... jävligt envis och dålig förlorare är ju en annan.
Tyckte i alla fall att jag var duktig haha

sen tog vi en välförtjänad powernap, som jag alltid nuförtiden lär göra.. börjar bli gammal.

Jaaaa å nu sitter man hemma igen... jävligt nöjd över våran helg, allt fungerade så bra!

Nu är det tillbaka i gamla mönster i saknad och längtan efter nästa gång.

Jag behöver inte säga nåt, du vet!

Forever young!


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

fy fan va härligt att få åka bort och vara pirrig.

2009-05-04 @ 15:12:16
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0