ujuj vilken trevlig helg!!

Dont let me go...

Helgen har varit jätte rolig. Dennis och Mikaela kom i fredags, vi satte igång att dricka en jävla massa å drog ut på wasteland. Men jag hade för en gåns skull lite förstånd i skallen så vi gick hem tidigt.

På lördagen körde jag på mikaelas arm, sen fick jag så jäävla ont i ryggen. Så Dennis fick plågas i dag i stället...



Fick en jätte fin korg med massa godsaker av sötnosarna. Taaack taack!





Fy fan va folk det var hemma hos mig i går, fullt överallt.. och saker gick sönder. herre gud. En kille hade satt sig på badkaret och på något vänster lyckats välta badkaret och ha av vattenkranen... sen spyr en tjej i soffan och sedan ut från balkongen.. någon tar mina converse skor och lämnar kvar ett par fejk och som är många storlekar förstora.. Haha man kan inte annat än skratta... Men kul var det, jävligt lyckat.

Ska försöka sammanfatta vilka som var hos mig igår, får se hur det går:

Jag, Mikaela, Dennis, Wik, Chefen, Janne, Pudas, Jenny, spy bruden, killen som välte badrummet, Killen med mössan, otto, sussie, Jonas, killen som skrek, killen som platta håret, bästa micke, hmm.. svårt de här när man var lite fuller...
hmm ja de var nog alla.. sorry om jag glömt nån.. satt ju på balkongen heela kvällen.

Social distortion för hela jävla slanten!

I dag körde vi en liten skalle på dennis arm och sen, en ros med banderoll.



Nu ligger jag i sängen och har ätit så mycket godis att det känns som jag kan spy... tänker inte resa mig från sängen.. tänker ligga här med min nya lilla söta dator, bli fet och titta tv. jävligt bra plan. Skål för det!

Trocadero!!!

the winner takes it all

Kommentarer
Postat av: krisha

jag tror du fick med alla utom mig ;)

2009-05-10 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0