kontaktannons!

I like your stories
I love your gun
Shooting out truck tires
Sounds like loads and loads of fun

Den 1 dec åker jag till england, som ni nog vid det här laget vet.
Så min bättre hälft kommer bli ensam i en vecka.
Så nu söker vi efter en tillfällig partner som kan hålla henne sysslesatt och tillfreställd i dåliga tider och väder.
Enbart när hon ringer och känner hur lusten kommer krypandes!



Young Lust, once you had it you can never go back
Don't ya ever let 'em give you no slack
When you're streaking down the alley way

Så nu söker vi en villig man, JA en man. Som kan hålla frugan sällskap i dystra tider.

Maila: [email protected] vid intresse!

Jag är förövrigt övertaggad och vet inte vart jag skall ta vägen.. som vanligt...
But now I am jaded
You're out of luck
I'm rolling down the stairs
Too drunk to fuck

Puss puss pissfittor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0