råttor i sängen!

haha helt sjukt!
I går så hade jag och elin en mysig söndag med god mat och massa snask och film.
Sedan skulle vi gå och lägga oss vid ett nån gång, jag på golvet på en madrass och hon i sängen vid Gabriella.

Kl 3 så hör jag.. Anna.. anna.. ANNA vakna! Det är råttor som springer här inne, jag har blivit biten på magen!

Vi tar varsit täcke och kutar ut i vardagsrummet...

Inte fan var de nå råttor där inne! herre gud.. men de värsta var att under natten sen så kunde jag hela tiden höra raffsande på golven överallt.. haha



I dag har jag jobbat en väldigt kort sväng, sprungit på stan med Elin och bara pratat massa skit.
Sedan städade jag lägenheten, slocknade på soffan och nu sitter jag hos henne igen och lagar lite mat.

Vi ska färga håret, ha andsiktsmask och massa annat brudgrejs!

Blir nice de!

Over and out!



Love love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0