Forever is my name...

It will never change
So here it stays
Forever is my name

Nu snart kommer Sussie och fikar med mig! De ska bli trevligt, har så mycket att berätta. Börjar äntligen känna mig lite bättre. Weee

Den 26 nov - 1 dec kommer Marc och hälsar på. Ska bli riktigt kul, en massa öl och röj. Enda som är jobbigt är att prata engelska hela tiden. Han säger att jag är jätte duktig.. men va fan ska han säga haha... Ähh så länge vi förstår varann.

From now on, can't look the other way
Keep in mind and listen to what I say
Take under wing all the ones who are lost
Build up around them an infinite wall
Don't you know just who I am?
Take the hand of wisdom's friend
What is my name?

It's time to change
It can't stay the same
Revolution is my name
It will never change
So here it stays
Forever is my name

Jag vill hitta på nåt kul i morgon...
Men de händer säkert nå skoj ska ner till studion i morgon och styra upp alla kunder ja skulle kört denna vecka..
suck!

Men de är bara att jobba hårdare nästa vecka!

weeee  i feel good!!



Love love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0