When the world is full of victims

Tattoo mässa i belgien!

Sjukt underbar helg!

Fredag morgon träffas vi i studion och packar det sista, sedan hoppar vi på tåget!
Danne somnar inom 3 minuter, haha.
Jag lyssnar på Pantera och taggar satan, Emilia läser Slash boken och drömmer sig bort.



Framme i sthlm, hoppar vi på buss mot bromma flygplats!
Jag tar en bärs de första ja gör och springer in i den långhåriga handbollspelaren, Patrik tror jag han hette.

Väl på planet så somnar daniel nästan på en gång hehe. Emilia läser och jag beställer lite vin och fortsätter lyssna på musik.

Sjukt taggad!







Väl framme i belgien så yrar vi runt en sväng efter vårat bagage. Hittar nån värmekamera som tre par svenskar tycker är ypperligt undehållande!

Sedan kommer en skäggig man i pickup och hämtar oss. Fan de var typ som augusti där, fortfarande grönt och varmt. Ingen vinterjacka där inte! Nice

Han skjutsar runt oss lite i staden och visar oss lite coola byggnader.
Sedan till deras mc lokal, eller lokal... var typ som en stor gård! Med flera byggnader, stora partytält och en byggnad som ut som en borg. Coolt som fan!
Fyra hundar, tre av dom gillade inte oss medans en liten tik och en papegoja var väldigt förtjust!

Efter att ha skakat hand och varit trevlig så skjutsade han oss till vårat hotell.
Ett litet mysigt mitt i stan, vi var nog alla inställda på 1000 per/natt... men icke!
1000 kr skulle det blir för tre nätter + frukost per person.
Inte mycket.

Så på fredagskvällen blev vi utbjudna på stan av en Kille som hette Vim, men som vi under hela helgen kom att kalla Rim av nån anledning. Vi åt mat och gick runt på olika pubar, vissa bättre än andra.
det bästa en öl kostade mellan 15-17 kr. I like!!

På lördagen åkte vi till mässan och fixade upp alla saker.
Var lungt inte mycke folk, Danne fick köra lite döskallar på en arm och Emilia fick köra en symbol på en arm.
Jag drack öl!

På kvällen bjöd vi upp två engelskmän till vårat rum so vi sedan gick ut med.
En Äldre karl som ägde en studio i Spanien och en yngre som ägde en i England. Kom senare fram att det var far och son.

Sjukt trevliga grabbar! =)

Söndagen Var det mer folk och jag fick ett stort jobb som jag satt 5,5 timme med!
När jag var klar så satte vi igång att dricka upp alla kuponger vi lyckats köpta under de två dagar vi spenderade på mässan... Vi var nog redan rätt dragna där.

Snackade ihop oss med Britterna och bestämde oss för att följa med ut på klubben.
Emilia ville vara hemma och ta de lungt medans Danne och jag var taggade som få.
Dom åkte tillbaka till hotellet och jag fick skjuts av nån kille på Hoj...
Självklart att ja ska utsätta mig för nå sånt... men vi körde som galning runt stan..

ojj nu ringde Mrac från england.. haha.. lite skumt.
Han var tydligen sugen att komma hit snart.. jaja återkommer till de snart!

Väl på klubben så var det massa biker killar... och jag...
Blev dyngrak, festade till typ 4. Fick skjuts hem.
Gick upp vid 8 lr nå och åkte till flygplatsen.
Mådde piiiisssss hela dagen. feber å skit.

Kom hem till gävle vid typ 5, slängde mig på soffan!

Och nu har jag varit hemma hela veckan. jippie!

If you wanna come and be with me,
you´ve got to take a shot and live like me
Cause this is my lifestyle, through my night times
If you wanna have this beer with me,
you´ve got to take this pill and
share with me
Cause this is my life style
You could be my sunshine


I alla fall så var det en underbar helg, fick jätte många nya vänner både från belgien och england.
Så jag kommer åkta tillbaka till Belgien efter jul och tatuera lite.
Sedan sticker jag till Marc, som förövrigt heter Osborne i efternamn! Och jobba i hand studio en vecka.

Ja åter till telsamtalet, vi har hållt kontakten typ varje dag sen ja kom hem och pratat om hur kul de skulle va och ses igen. Så ja planerar att åka dit i början av december.

Men nu ringde han och ville komma hit innan, så de kan bli riktigt kul.
Han skulle kolla flyg och återkomma!

 

You can almost feel the end
Listen sister
Load your pistol
The world's gone wild


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Wiiihoooo

vilken resa och äntligen ett inlägg :D



Min pony mår bra, men den saknar dig lite. hehe!!

Vi lär ju ses till veckan. PUSS!

2009-10-30 @ 13:24:51
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0