ja fy fan va jag är dålig på de här...


Ja vad har hänt i mitt liv på senaste tiden då...

Jag har kommit på att mitt supande inte lönar sig i längden, min kropp har sagt ifrån.
Så jag ska till och börja med vara nykter i en månad och sedan ta helg för helg och se hur det går.
Mår redan mycket bättre.

Även slutat rökt.

Kommer lägga all min energi på mitt jobb, just fan!
Jag håller på att starta eget. Lady Pain tattoo

Jag kommer jobba kvar hos Danne men vara egen.
Då kan jag själv bestämma hur och när jag vill jobba. Jag vill resa och det kommer jag göra.

Nu sitter jag och mamma och myser hemma hos mig. Käkar gott och tittar på idioterna som sjunger i idol.
Jag skäms så ja tror ja spyr...

Till Kalmar igen 9-12 oktober!!!



Om en månad åker jag till Kalmar och träffar mina underbara vänner där.
Ska bli roligt.

Har hänt massa hemskheter igen.
Livet är otroligt jävla förjävligt ibland!
Jag kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom.
Men mitt hjärta värker för er!

Kärlek!


Kommentarer
Postat av: Helen

Äntligen lite upate :)

Jag gillar verkligen din stil, och att du slutat rökt och minskar alkoholmängden är ruskit duktigt gjort..är själv storrökare och dricker alltför ofta.

Och som du skrev, man märker hur kroppen inte vill.

Ork, hyn, vikt osv..

Jag var också på Sweden Rock, och efter det så dricker man varenda helg och gärna någon dag i veckan.

Så fan va bra du är! Blir själv sporrad till att

skärpa till mig.

Har du ersatt ciggen med något annat? Niktonfritt

snus? tuggummi?

Fortsätt så.



Du är grym!



2009-09-11 @ 15:31:16
Postat av: ..:Sarah:..





PUSS PÅ DIG



2009-09-21 @ 12:14:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Maria Hellsing

anna anna anna! hur får man tag på dig? jag skulle sjukt gärna vilja att du gjorde min nästa tatuering. du är grym av det jag sett att du gjort. jag har hört talas om dig och att du är jätteduktig och så hittade jag din blogg :) så... vad säger du? hihi.



kram ifrån maria.

2009-10-16 @ 19:38:37
URL: http://mariahellsing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0