Your love is sweet misery

Tjollaahoppsan heeej!

Har haft en liten nere period några dagar, men nu börjar det ordna upp sig.
Tror jag mådde dåligt på grund av hur mycke jag har druckit den senaste tiden. Nu i helgen ska jag vara nykter...

jaa på allvar!

Sussie den lilla filuren försöker få ut mig i mån, på nån spelning. Men jag ska fan hålla på mig.
Chefen håller mig sysselsatt.
Vi ska åka hem till honom efter jobbet och skriva ut lite nya bilder till min portfolio, det behövs erkligen.
De bilder som jag har där är typ 1 år gamla.. känns inte så kul att visa upp dom. 





Känns inte som de kommer bli nån lyckad sweden i år... Jag vill ju inget hellre än att återuppleva förra året.
Jaaa jag vet de går inte.. men jag hoppades på nåt snarlika, om inte bättre.
Hoppas alla tar sig i kragen och fixar de här nu, så vi får ha ännuu en underbar festival.

Ja KIM kom igen, de är ju dig jag vill ha där!!!



Jag må ha tyckt om killar förr, och ni vet hur jag brukar betee mig.
Men ingen har någonsin fått mig att känna som du!
Ingen annan, bara du!

yeee ännu mer fjortis.. skiter ja i!

'Cause what you got inside
Ain't where your love should stay
Yeah, our love, sweet love, ain't love
'Til you give your heart away









Kommentarer
Postat av: Märta

tuttinuttigt :)

2009-04-16 @ 20:39:14
URL: http://flammango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0