helgen är slut...

ujj... har varit en trevligt.

I fredags kom kim vid halv sex, då käka vi lite hos mig och börja dricka lite öl.
Senare kom Tessan, Kristofer och genz förbi. OOOj så fulla. haha.
Vi drack massa öl och whiskey, jäävligt skoj. Börjat kunna dricka de nu, gör mitt bästa för att vara så hårt som möjligt.
Sen vid elva så drog vi till wasteland och träffade Emila, Danne, Hanna och lite folk. Jävligt trevligt hela kvällen!

Sen på lördagen så drack jag å kim öl hela morgonen och kika film, sedan drog vi på interpool och käkade. Gott gott. 
Vid fem så fick vi för oss att vi skulle ta en powernap så vi skulle orka med kvällen, hmmm. vacknade vid typ tio haha. Blev inte så mycket mer då. Kikade på film och tog de lungt.

På söndagen så drog vi till sandviken och hälsa på mor och badade på badhuset.

Har varit en jävligt bra helg.
Tror alltid att jag ska klara så enkelt att skiljas från dig. Men är alltid lika jävla jobbigt.
Men men de är bara att acceptera att det är så här nu. Kan bara hoppas att de blir enklare i framtiden. 


saknar dig redan och längtar tills nästa gång!







Kommentarer
Postat av: Anonym

vad roligt att ni fortfarande träffas! :)

2009-02-17 @ 12:40:03
URL: http://ameliegrym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0