God morgon

Oj vad jag sov länge, vaknade efter tolv... kunde verkligen inte somna igår.
Nu är de i alla fall dags för storstädning och promenad! Nu jävlar Anna får de bli lite ändring här!

Ska till studion och leta upp lite motiv jag ska rita upp tills i morgon. Hoppas jag inte glömmer, då blir de strul.

Röker mentol i dag, nyttigare, eller hur? haha... känns så i alla fall!

Snart är det dax att köpa årets sweden rock biljett, fy fan va jag längtar! Hoppas det blir lika lyckat som förra året. Det blir det nog, med all säkerhet. Har ju världens bästa Kalmarbor, och hårdingarna från Sandviken. Så de kan bara bli grymt mycke röj. Ska erkänna att fyra år med tält börjar sätta sina spår, men vägrar att bo i husvagn. Det får bli den dagen man har barn och tvingar med dom dit. Ja fy fan...


Do not kill, do not rape, do not steal; these are principles which every man of every faith can embrace





Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej gumman! Så du har skaffat blogg:) puss puss

2009-01-12 @ 15:54:37
Postat av: Anonym

hej gumman! ne du jag har ingen koll på det alls! :)

puss puss

2009-01-12 @ 16:34:18
URL: http://ameliegrym.blogg.se/
Postat av: Emilie

hehe har tänkt att jag kanske ska skaffa en med men de blir inte av... Kommer nog förbi i veckan med brorsan!

Har sjukt mycket ider till min rygg med:)

Puss puss

2009-01-12 @ 20:45:44
Postat av: anna

hej gumman ja gör de! skulle a jätte kul.. haha ja jag fick nån fix idee bara! hur fan går de med allt, när blir tävlingen! så sjukt stolt över dig!

2009-01-12 @ 21:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0