if I was God you'd sell your soul to...

One day we all will die, a cliched fact of life

Bra dag i dag! Haft tre kunder och kom hem i bra tid. Inte som igår när ja hade fyra kunder och kom hem 20.00 herre gud va sliten ja var.. så då tog man till romen!

Kl 20.00 denna kväll kommer mor och moster in och förgyller utelivet hä ri Gävle. Vi ska ut och äta och slira lite.
Sen har ju världens bästa Carro kommit hem fån London så henne vill jag självklart hinna träffa.



If ever words were spoken
Painful and untrue
I said I loved but I lied
In my life
All I wanted
Was the keeping
Of someone like you
As it turns out
Deeper within me
Love was twisted and pointed at you

I morgon ska jag köra en Hello kitty tatuering haha.. ska bli skoj.
Försökte få henne att göra en död kitty i stället, med snara runt halsen och lite blod.. men hon gillade inte riktigt de...

ja tjo faderittan va jag mår bra!

Läs morsans blogg, jävlar va grym hon är att skriva dikter.
 
http://kickilinanygren.blogg.se/

Viste inte att hon hade så mycket inom sig.

Nää men en öl kanske... jaaa!



Puss


Kommentarer
Postat av: -

Du är sjukt snygg Anna!

2009-07-03 @ 10:35:29
Postat av: -

Du är sjukt snygg Anna!

2009-07-03 @ 10:36:36
Postat av: ..:Sarah:..

Hej gumman!! :D

tack själv!! jag tycker himla mycket om dig redan. och jag om nån dömmer ingen utan att först skaffa en egen åsikt. skiter väl i vem ditt ex är.. haha!



hade du de bra på hultan?

kankse en dum fråga.. ;) jag misstänker att du hade de kanon!



Massa stora kramar så ses vi till veckan eller nå..

2009-07-19 @ 16:36:11
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0