våra bästa år...

Lär ju vara den knäppaste serien någonsin...
Av nån anledning så ligger jag och tittar på de nu.
En annan skulle fan spela bättre!

Nu ska jag ut och gå en sväng och sen tvätta 127 kilo tvätt. Fy faan va drygt att tvätta....

Gräva gropar är roligt!

I går städade jag typ hela dagen, jävligt skönt när det är klart.
Maffia tyckte dock inte det var lika roligt, blev galen på damsugaren haha.

Sen spenderade vi resterande dagen på balkongen oooo så mysigt vi hade.


Öl och Lynyrd skynyrd!
I väntan på Maffias pappa, han bara jobbar och jobbar.
Men då är det tur att man har två mammor till i gävle som man kan åka och bli bortskämd av lite då och då!


sötnos!

På kvällen blev jag bortskämd med god mat, jävligt impad faktiskt.
Drack lite rom,öl och tittade på boondock saints!

Bra dag!
Längar till i kväll!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0