I love to see you bleed

They suck my body out
But friend there is no doubt
I'm gonna pay the devil his dues
Cause I'm sick of being abused

Fy faan va jag är grym. Har sprungit i en halvtimme utan att dö av andnöd.
Rökte inte så mycket i går, typ 4 cigg. Snusade mest.
Ska försöka att inte röka så mycket i veckorna. Så kanske mina lungor stannar upp. Just fan, de har jag inte skrivit!

För ca 2 år sedan så var jag och blåste spiometri, för att kolla mina lungvärden..
Jag hade förslorat 1 liter av lungkapasiteten. Man ska blåsa ungefär 4-5 liter och jag blåste under fyra. Om jag slutade röka så skulle stanna upp. Men dom varnade och sa att min kurva var på väg till Kohl (?)


Inte fan slutade jag röka... Men ska i alla fall röka mindre nu.
Har fan rökt i snart 12 år (?!!) herre gud...

Måste fan gå å blåsa snart igen och se hur de ser ut.
Just faaan. Jennie ska också följa med. Tiden går så fort....

Jag är så dålig att höra av mig.. ska försöka.

Nu ska jag duscha och göra mig klar för en massa jobb! weeeee

Hand guns are made for killin' Ain't no good for nothin' else
And if you like to drink your whiskey
You might even shoot yourself
So why don't we dump 'em people
To the bottom of the sea
Before some old fool come around here
Wanna shoot either you or me



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0