When you woke up this morning, You got yourself a gun.

You woke up this morning
Got yourself a gun,
Mama always said you'd be
The Chosen One.


Ute och gått i regnet i morse, var faktiskt skönt. Nu ser det ut att börja klarna upp. Hoppas på den fin dag!

I går körde jag en pinupa på Carro, en pinupa som såg ut som mig. Så jävla coolt.
Med mina tatueringar, svart hår och fräknar. Ska lägga upp en bild så fort ja lägger upp dom från Dannes kamera.
Fick även signa den. Gryyymt!

Nu vet jag inte va jag ska köra.. tror ja har nå fylla i grejer på morgonen. Senare på eftermiddagen vet jag att jag ska köra på Stina och Puncs morsa och en vän till henne. Blir roligt, så sköna brudar!

I kväll lär jag städa, så jävla stökigt. Får panik när de ser ut så här, och på torsdag ska morsan sova här så då läääär det vara prima fint!

Nu ska jag ner till studion, kommer nog på skäll av Eje... stökade ner lite igår innan jag drog hem.




But you're one in a million
You've got that shotgun shine.
Born under a bad sign,
With a blue moon in your eyes.





The guardians of God play the pawns
Beg for mercy - hail the queen
Princess of the Dawn


//Lady Pain


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0