Aj Aj!

Usch va jag fick ont i höger arm och höger revben...
Inge skoj!
Men jag var duktig och jobbade hela dagen endå.

Först hade vi favvo Jonny med zombie armen.
Körde på handen, så jäävla kul att köra där!



Sedan 16.30 kom nästa kund, han skulle ha text på bröstet.
Så jag satte igång att rita lite. En timme senare började vi köra.
Så duktig så, även fast de gör så förbannat ont där.




Nu ska jag ligga på soffan och hoppas det går över så jag slipper åka till sjukhuset i morgon.. gillar inte sprutor!
Inte sjukhus heller för den delen!

Bli frisk Anna Nygren, har inte tid att bli sjuk å tjaffs... med min tur så lär jag väl operera mig i helgen haha!

Puss


Kommentarer
Postat av: elin

va duktig du e vännen! och du ska vara frisk i helgen, får känna hur de e imöra.. annars e de du som ringer sjukhus! ses imorn. puss

2009-11-23 @ 22:21:12
Postat av: ..:Sarah:..

Bli frisk så ses vi på onsdag ?

hihi.. PUSS!!

2009-11-23 @ 23:04:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad har du gjort eftersom du har ont?

2009-11-24 @ 19:14:59
URL: http://evelinaholmqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0