This is england!

På väg till jobbet!
Vi såg en vit duva.. den var fin!



Hon gjorde mig sällskap i studion, satt där och såg söt ut med gjorde ingen större nytta ;)
Nä skämt å sido.

Jag körde lite på min gamla chef, lr chef. Jag hade praktik hos han när jag var 14. På effect, en frisörsalong i sandviken. Han färgade mitt hår rosa.. dagen innan min komfirmation. haha
Det ska en galen Årsunda brud till att komma på en sån idé!



Körde massa döskallar och rosor, har ca två sittningar kvar. Ska fixa in hans gamla stjärnor också så de kommer ta ett tag.

I morgon så kommer Marc, ska bli sjukt kul!
Ska till systemet och handla allt tills helgen snart.



I bland saknar jag mitt röda hår...

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0