tvätta kan vara roligt, det blir vad man gör det till ;)

Ja herre gud...

Jag och Elin tvättade i morse, jävla äventyr man lever i alltså!
Först så hällde hon ut sitt kaffe över hela diskbänken och över mincron så en propp gick...
sedan sprang vi, ja vi sprang ner med allt till tvättstugan... fråga inte varför, det har vi nog inge svar på.



Jag gillar att kramas!

Strump tjuven har varit i farten igen!
"va faan, en svart och en grå strumpa!? varför?"

     

Klättra som små apor!



Så här ser Elin ut när hon är bajsis nöjdig!



Gosa lite!



Just fan.. det var tvätta vi höll på med!

It's a beautiful day
Don't let it get away


Sitter i studion nu och har nyss kört klart en text över revbenen på en kille.
Fan va fort jag har börjat köra... måste fan lugna ner mig, annars blir de dåligt me cash!

Kl tre kommer nästa, vet ej vad de är.
Ska man äta nåt? Lätt att glömma bort det ibland...

This is your life and it means all to you
This is your time for braking the rules


Fick försövrigt nyss reda på att Elin lyckats ha sönder sin damsugare haha!!

 bad to the bone...
 with a heart Made of stone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0