Willie Nelson Only Smokes The Killer Weed

You Can't Hang With The Heavinesses Hung
Among The Houses Of The Rising Tongue.
No Fun To Crack The Axle,
But It's Got To Be Done
Beaus Whenever You Wobble The Weebles
You Know That They Get Ticked Off.

Usch vilken långtråkig dag... inga roliga jobb!
Fick mat hos Elin som vi lagade igår, gott gott!!

Nu kikar jag lite på desperata hemma fruar.. men missade första halvan.
Hoppas morgon dagen blir roligare på jobbet!
Men att ha goda vänner omkring mig får mig att endå somna med ett leende!

Jag har så svårt att förstå hur folk orkar gå omkring och vara så arga och bittra över saker?

Jag försöker vara så glad och tänka så posetivt som möjligt varje dag.
Den här dagen kommer aldrig komma tillbaka...

"Vädret suger... Det finns inget att göra... Jag har inga pengar...Hon sa det, Han sa så..."
Herre gud, den enda som kan ta tag i ditt liv är du!
Den enda som kan göra dig lycklig är du själv.
Du väljer själv om du ska ta fighten eller gå förbi, om du ska sitta hemma och ha tråkigt eller göra nåt som du själv mår bra av. Suger vädret, ja gå ut endå och njut av luften.

Jag orkar inte med männskor som bara ligger hemma och tycker synd om sig själv! Ryck upp er, och lev!

Varje storm stärker dina rötter!




Nä nu ska ja prata med England en sväng och sen bli rädd för Gordon Ramsey ( lr va han heter)

Happi Happi my darlings!

Well I Don't Know If I'm Coming Or Going
If It's Them Or Me
Oh, But One Things For Certain
Willie Nelson Only Smokes The Killer Weed



God natt!






Kommentarer
Postat av: KRISTINA NYGREN



Va du skriver bra om detta ämne!! jag håller med dig o det vet du ,jag tål inte heller folk som bara tycker synd om sig själv ,...

du gav mig inspiration om att skriva om det själv för jag möter det dagligen i min omgivning på jobbet o lite överallt

jag brukar tänka skaffa er ett liv

kram mamma

2009-11-19 @ 20:49:54
URL: http://kickilinanygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0